Sayfalar

21 Haziran 2012 Perşembe

ben sezeryanla doğuramazsam sana da kabız olunca kayısı yemek yasak

Eskiden ben ne güzel vıdıvıdılarımı sadece eşime dostuma yapan bir insandım.O zaman hatta daha eşim yoktu,yıl 2002, dostuma arkadaşlarıma falan vıdıvıdılardım.Hey gidi hey,yoktu böyle blogmuş feysbukmuş,tivitırmış,gavur icatları,mutlu mutlu yakın çevremizle iletişiyoduk.Ve de asıl önemlisi yetiyodu.Ama 2002 sonbaharı dönüm noktası oldu.Ne oldu?Bir devrin kapanışı, bir devrin açılışı oldu.Daha doğrusu açılış falan olmadı,bir devrin kapanışı ve o devirde yaşayan insanların hepten kapanışı oldu,türban oldu,çarşaf oldu,yasaklar oldu,liberal islam (!) oldu,muhafazakar Türkiye oldu...Noldu?AKP iktidara geldi.İşte o gün bugün sadece yakın çevreme vıdıvıdı etmek yetmez oldu, dağa taşa,bi dipsiz kuyuya, haykırasım var.

Neyse ki işte bu noktada iletişim araçları devreye giriyo da az buçuk da olsa kendimi tatmin edebiliyorum.Bu blog falan modern zaman dipsiz kuyusu aslına bakarsanız, yazıyorum da sanki kim okuyo?Olsun, ben içimi rahatlatıyorum.Mesela az önce ne güzel sakin sakin,insan gibi çalışıyordum.Aklımda öyle blog yazmak falan yoktu.Sonra noldu, hadi bi feysbuku açayım dedim.Açtım, hop Dipnot bi bağlantı paylaşmış.Hadi açayım bakayım neymiş, gündemden haberdar olalım (evdeki bebeği iyi yetiştiricez,beynini saçmalıklarla doldurmıycaz,gözlerini bozmıycaz,radyasyon almasını engelliycez falan derken TV mv izleyemez olduk, topuzefendi yattıktan sonra da haber falan kalmıyor artık ortalıkta,ancak dizi gündemini takip edebiliyorum) derken derken neymiş efendim,AKP li bi arkadaş kanun teklifi sunmuş da " sezaryen yalnızca 'tıbbi zorunluluk' hallerinde yapılsın, gebe veya rahimdeki bebek için tıbbi zorunluluk bulunması halinde doğum, sezaryen ameliyatı ile yapılsın, gerekli tedbirlerin alınmasına rağmen, doğumu takiben anne veya bebekte meydana gelebilecek istenmeyen sonuçlardan dolayı hekim sorumlu tutulmasın" buyurmuş.Muhtemelen bunu söylerken de hiç utanmamış.Dememiş ki ben bilmediğim konularda ahkam kesmiyim, hariçten gazel okumıyım,neticede hiç doğurmamış ve doğurma ihtimali de bulunmayan bi insanım,e bi takım insanlar da (ki bu satırların yazarı tarafından bu bi takım insanlara yazının geri kalan kısmında-eğer bahsetmem gerekirse-kısaca "tokmakkafalımongollar" olarak hitap edilecektir)beni seçmişler,buraya oturtmuşlar,kafamı faydalı işlere çalıştırayım dememiş.Bütün bunları dememiş ama sezeryan yapılmasın demeyi bilmiş!!Bak işte hiç yoktan eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürüyorlar.Mis gibi çalışırken,vatana millete hayırlı olucakken, belki bi istihdam kaynağı yaratıcakken,belki ihracatımızı arttırmak, dolar açığımızı azaltmak üzereyken bu namussuz adam yüzünden gene işi gücü bırakıp çemkirmek zorunda kalıyorum!Ulen şerefisiz,sana ne?Ha?Sana ne?Sana ne ben çocuğumu neremden çıkartıcam,nasıl çıkartıcam?Yok mu senin başka işin gücün?Sen ki kabız olunca bile sızlanan eeeeeey sivrizeka,tuvalet haricinde bi yerde ıkındın mı hiç?3 gün sıçamasan doktora koşarsın,ama doğurmaya gelince yoluna yordamına sen karar vericeksin öyle mi? O zaman sana da kabız olunca kayısı yemek yasak.Çocuk benim çocuğum,vücut benim vücudum neden anlamak istemiyosun?Kim oluyosun da benim çocuğuma karşıyosun?Bakın size söyliyim bu ve bunungibi mankafagillerin sonraki kanun teklifleri şöyle olucak:

-5 tane doğurmayan kadına ceza verilsin

-5 tane doğurduktan ve son bebeğini de anneye muhtaç olmayacak yaşa getirdikten sonra kadınlar çalışma kamplarına gönderilsin - (sanki hayatımız bi nevi çalışma kampı değilmişçesine)

-Çalışma kampında bunları beslemeye gerek yok, 5.yi de büyüten kadını öldürelim
(Di mi ya?Faydası olmıycak kukunun yaşam hakkı yok.Fabrika işlemiyosa lağvet gitsin.)

-Yalnızca 5 tane doğurmamış kadınları öldüren kadın katilleri ceza alsın, diğerleri bilakis teşvik edilsin ki bizzat devlet eliye öldürüp sonra insan hakları mahkemesiyle onla bunla uğraşmayalım

-Tecavüz haktır, engellenmesin,ve hatta teşvik edilsin.Hamile bırakmalı tecavüzlere prim sistemi getirilsin.
(tabi ya...asıl meselelerden biri de bu değil mi zaten?nerden çıktı bu gavur icadı, yok aile içi tecavüze ceza vermeler falan...hem yazık değerli genç döller eşeğe meşeğe kaçıyo sonra...günah)

Eğer bunları okurken yok artık diyeniniz falan varsa bi 5 yıl önce nelere yok artık dediğimiz ve nelerin var artık olduğunu bi düşünmenizi öneririm.

Bu bahaneyle tüm AKP li mankafagiler ve AKPsever tokmakkafalımongollara sesleniyorum.Üreme organlarınız kopsun da hayat boyu burnunuzdan işeyin işallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder