Sayfalar

16 Nisan 2015 Perşembe

Orta Yaş Bunalımından Nasıl Çıkılır, Vol.2

Bu cilt bakımı maceramız geçen yazıda bitti sanıyorsanız, fena halde yanıldınız.Dedim size,yaşlanmıycem uleyn!

Geçen gün yeni bir güzellik merkezine gittim cilt bakımına.Bu sefer para verdim hem de, www.yakalaco.com dan aldım, 20 TL de para verdim üstelik,sanmayın ki beleş.Neyse girdim içeri,biraz bekledim falan filan,tabi beklerken boş durmuyor oradaki arkadaşlar,"hmm yüz ovalinde hafif sarkmalar başlamış, ilerlemeden durdurmakta fayda var.size özel bir tedaviyle 10 seansta 7-8 yaş gençleştirebiliriz". Vaaay, harika teklif.Zaten benim için ideal yaş o.Ne kadar yapıcan ablacım bunu?E size özel kampanyamız var, 1.100 TL.Hadi tamam dedim, yaptın da sonra ben o parayı verdikten sonra bi daha yaşlanmak istemem artık.Aaaa olmaz dedi, bi kaç ayda bir yinelemek lazım, ona da size özel kampanya yaparız, toplu bir paket alırsınız, 10 seans 1.000 TL.Harikaymış da ben bi kere o parayı versem,cildim gençleşir belki ama kederimden içim çürür.Cıks,Neyse, düşünürüz falan dedim,geçtim bakım alanına(!).Ohh yatıyorum güzelce, yine bi takım sevdiğim hareketler, kremlemeler, yıkamalar,yağlamalar falan, mutluyum.Sonra kızcağız buhar seansına başladı,verdi yüzüme buharı verdi yüzüme buharı, ben çıkayım ara ara gelir bakarım dedi gitti.Ben şu şekil yatıyorum.

Ay o buhar benim yüzüme geldikçe geldikçe,zaten kremlenme fasıllarında mayışmışım, sen ben iyice bir bayıl, bir kendimden geç...Ama hakkaten kendimden geç,yani bir anlık içim geçti ve nerdeyse yattığım yerden düşmek üzereyken toparladım kendimi.Hadi bu sefer aldı beni bi panik;tamam insan mayışır falan da benimki baya kendimden geçmek.Bunlar bana buhar ayağına bayıltıcı gaz veriyo olmasınlar, ondan sonra bi açmışsın gözünü ki buzlu küvettesin,dalak böbrek gitmiş.Saçmalama doğru düzgün bi yerdesin falan diyorum kendi kendime ama kız geri gelene kadar uyursan ölürsün diye tekrarladım içimden.Neyse, biraz daha yağlanıp kremlendikten sonra işim bitti çıktım, arkadaşımla buluşucaktım, gittim buluşma mekanına.Bu sefer de üstümde bir miskinlik, bir ölü toprağı,bayıldım bayılıcam.Zavallı kızcağıza da üzerimdeki miskinliği bulaştırdıktan sonra hiç yapmadığımız şeyi yapıp erkenden evlere dağıldık ama ben o eve nasıl gittim, dolmuştan inip 15 adım nasıl yürüdüm bilmiyorum.Gider gitmez hiç kasmıyım kendimi dedim,yattım zıbardım, saat baya 21:30 falan.Ya sabahı sabah ettim yemin ederim.Kabus görüp imdat diye ciyak ciyak bağırarak mı uyanmadım,rüyayla gerçeği birbirine mi karıştırmadım.Elli kere kan ter içinde kalıp üst baş değiştirdikten sonra sonunda attım üstümden ne illetse de kendime geldim.Ya böbreğimi falan duruyo ama buhar diye başka bişey mi verdiler naptılarsa artık resmen zehirlendim ben,cilt bakımında zehirlenen ilk insan olarak da kayıtlara geçerim.

Bu da bana ders oldu böylece.Öyle bilmediğin yerlerde cilt bakımıymış da bilmemneymiş diye antin kuntin işlere girmiycem.Canımı sokakta bulmadım.Hem bi cilt bakımına gidiyosun, nolcak ki,en iyi bakımın etkisi ne kadar sürücek sanki.Yok, ben bu maceradan vazgeçiyorum,ve direk cerrahi müdahaleye gidiyorum.Görüşürüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder