Sayfalar

27 Mart 2014 Perşembe

Sıradaki Kapanacak Siteyi Açıklıyorum

Yine boşverdik buraları,memleket meselelerine daldık.Milletçe politikaya atıldık adeta,Türkiye;en azından ben kendimi bildim bileli;hiçbir seçim döneminde,hele hele yerel seçimlerde bu kadar siyasi olmamıştı herhalde.Geçenlerde İzban'da karşımda kimbilir hangi günden gelip hangi güne koşan,3 tanesi başörtülü olmak üzere, 50-60 civarı 4 teyze (teyze derken köylü teyzelerden bahsediyorum) twitter yasaklarıyla ilgili konuşuyordu."Uooh gapadmış da eyyi edmiş" diyordu teyzenin biri.Gerçi bir diğeri "niyeöö?" diye sorunca "dorunlaa morunlaa hep ellerndeki delefonlaaa bagıyola ööle" diye takdirinin sebebini açıkladı ama olsun, en azından kendi kişisel mantığı var teyzenin, en azından "kapattı ama yol yaptı" ya da "kemal kılıçdaroğlu olsa onu da kapatamazdı" gibi ordan burdan toplama cümleler kurmaktan daha mantıklı kanımca.

Boşlayıp boşlayıp şimdi yazma sebebime gelecek olursak, twitter hala kapalı(çatır çatır ötüşüyoruz ama çaktırmayın), son patlayan "türkiye'yi suriye ile savaşa nasıl sokarız" kaydından sonra, youtube'un da kapatılacağı haberi de an itibarı ile gelmiş durumda.Ne kadar gerçektir bilemiyorum tabi,zira memlekette artık neyin gerçek neyin doğru olduğunu ayırt etmek mümkün değil,sosyal medyada paylaşımlar uçtu gitti.Youtube giderse facebook'un da hatırı kalmaz,usul usul onu da kapatıp sonra da çöpçatan sitelerine el atarlar diye düşünüyorum.Hatta canımız anne çocuk sitemiz nurturia mızı da kapatırlar mı diye endişlenemiyor değiliz site sakinleri olarak, ki bence kesin kapatırlar, bi sürü akp karşıtı var,tebiyesizce birbirimizle rte ve şükerasının rezilliklerini paylaşıyoruz.Gerçi destekleyen şeyler de var (şey dedim çünkü bu saatten sonra artık bunların destekçilerine insan desen olmaaaz,hayvan desen olmaaaaz,ne desem olamadı anlayacağınız)ama onlar zaten beynen çok önceden kapandıkları için sitelerin kapatılması internetin kapatılması falan bişey ifade etmiyor,yaş 2 civarlarında falan şalterleri kapatıp zihnen stanby a almışlar kendilerini.Interneti hepten kapatmadan önce bloglara da el atarlar diye düşünüyorum.Nacizane iki yazımı okusalar benim blogu zaten füzeyle kapatırlar,o yüzden son son iki satır yazayım dedim.

1 saat içinde her an her şeyin olabileceği bir memlekette yaşıyoruz artık; hakkınızı helal edin hanımlar beyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder