Sayfalar

21 Mayıs 2012 Pazartesi

ne dırdırcısın sen ey insanoğlu!!!

şimdi bana blog yazsana falan diyen arkadaşlar oluyodu.diyorum ki neden yazayım, yani napıcam yazıp,neden yazmamı istiyosunuz ki??!!!sanki çok heyecanlı bi hayatım ve söyliycek çok önemli sözlerim varmışçasına...sonra anladım ki insanlar benim durmaksızın vıdıvıdı etmemden sıkıldılar, yaz da için rahatlasın,bize sarıp durma falan niyetiyle yüreklendiriyolarmış beni...bi cevher gördüklerinden değil yani...olsun...madem öyle,yazayım....
iki sene boyunca niyetlenmenin sonunda....
ahanda blogger oldum....
yukarıdaki paragraftan anlamışsınızdır ki aslen yazacak bir konum yok...ki "anlamışsınızdır ki" derken bile sanki okuyucum varmışçasına davranmam da ayrıca dikkat çekici...olmalı en azından...nasıl bir kendine güvense benimki....ilk blogumda yana yakıla beni takip edenler olacağını ummuşum...olsun, büyük düşün büyük olsun, belki ileride kitlelere yön veren bi insan haline gelirsem falan dönüp ilk yazılarımı okuyanlar olur, şimdiden büyük düşündüğüm bilinsin.bi zamanlar salihande diye bi blog vardı çok fırtınlar yaratan, bildiniz mi?hande'nin yazdığı,salih ve hande'nin aşkını anlatan süper geyik bi blog.ben mesela,dönüp dönüp ilk yazılarını okumuştum, yani demem o ki, benimki neden okunmasın.tek fark, onlarda bi mevzu vardı bendeyse yok:)Du bakalım, iki sene niyetin sonunda blog yazdıysam bi kaç seneye kalmaz yazıcak mevzu da bulurum.
ne güzel sardırmış yazıyodum ki babam geldi, kafamı karıştırdı, hop bu blog da böyle bitti.
neymiş,insanın yazıcak hiçbişeyi olmasa dahi "yazıcak hiçbişeyim yok" konusunda bile yazabiliyomuş, ne dırdırcısın sen ey insanoğlu!

3 yorum:

  1. herhangi bir konu olmadan bile bu kadar yazı yazabildiysen bir konu bulduğunda ne olacak merak içerisindeyim doğrusu....

    YanıtlaSil
  2. internet dunyasina hayirli olsun bu blog, diger yazilarini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. çok mersi.sayemde bir değer daha kazandı internet dünyası:P

    YanıtlaSil